Jadłospis indywidualny

Jadłospis indywidualny jest ściśle dostosowany do Twoich preferencji kulinarnych, możliwości czasowych oraz stanu zdrowotnego.

  • Układany jest na podstawie arkusza wywiadu online. Dzięki temu dieta jaką otrzymujesz jest dostosowana do Twoich możliwości czasowych i preferencji.
  • Jadłospisy układane są na okres 7 lub 14 dni.
  • Do jadłospisu dołączona jest: lista zakupów
  • Jadłospis jest układany przez wykwalifikowanego dietetyka klinicznego. Dieta jest zdrowa i zbilansowana pod względem składników odżywczych, a przy tym smaczna i prosta. 
  • W ramach jadłospisu masz możliwość mailowego kontaktu z dietetykiem

Dieta 1600 kcal

Dzień z jadłospisu do pobrania za darmo


Jak zamówić jadłospis indywidualny?
1. Wypełnij

 

arkusz wywiadu online

2. Po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem dokonaj wpłaty na podany w wiadomości mailowej nr konta
3. W wyznaczonym terminie otrzymasz na maila skomponowany dla Ciebie indywidualny jadłospis wraz z listą zakupów i zaleceniami w formie pdf. Istnieje możliwość dostępu do diety również z poziomu aplikacji mobilnej na telefon.
4. Będzie mi bardzo miło jak po zastosowaniu diety podzielisz się ze mną swoim rezultatem. W tym celu prześlij mi proszę dołączony do diety krótki arkusz „Monitoring postępów”.

Jadłospis sezonowy z doborem kalorii, rodzaju diety – dla zapracowanych

1. Wybierz rodzaj diety
(tablety, do zaznaczenia)

<img src='https://www.ukladaniediety.pl/wp-content/uploads/2020/02/dieta-standardowa_Napis.jpg'>Dieta bezglutenowaDieta bezmlecznaDieta bezmleczna i bezglutenowaDieta bez mięsaDieta bez rybDieta bez mięsa i bez rybNiskowęglowodanowaBez laktozyBez glutenu i bez laktozy

2. Wybierz kaloryczność diety

* w celu obliczenia swojego zapotrzebowania kalorycznego skorzystaj z kalkulatora Całkowitej Przemiany Materii (CPM). Jeżeli Twoim planem jest redukcja wagi od uzyskanej wartości odejmij od 500-1000 kcal. Pamiętaj by kaloryczność Twojej diety nie była niższa niż podstawowa przemiana materii PPM

1400 kcal1500 kcal1700 kcal1800 kcal2000 kcal

3. Wybierz sezon w jakim chcesz stosować dietę

zimawiosnalatojesień

4. Wypełnij formularz



5. Wyślij i poczekaj na maila z danymi do przelewu i potwierdzeniem zamówienia

Po dokonaniu opłaty otrzymasz swoją dietę najpóźniej do 48 h od momentu jej zaksięgowania.

Cechy jadłospisu sezonowego

  • Kaloryczność śniadań, 2 śniadań itd jest zbliżona dzięki czemu możesz te posiłki zamieniać na posiłki z innych dni, a kalorie w ciągu dnia i tak będą się zgadzać:) Daje to możliwość elastycznego stosowania diety wg. preferencji w danym dniu.

  • Posiłki są szybkie do przygotowania i dedykowane dla osób które dużo pracują lub mają inne obowiązki. Średni czas przygotowania posiłku obiadowego w jadłospisach to 20-30 minut. Dania obiadowe są na 2 dni dzięki czemu oszczędzisz czas i pieniądze. 

  • Do jadłospisów dołączone są listy zakupów, a w razie potrzeby również listy zamienników

  • Jadłospisy są zbilansowane pod kątem witamin, składników mineralnych, białka, tłuszczu i węglowodanów dzięki czemu żywiąc się wedle rozpisanej diety masz pewność, że dostarczasz wszystkie składniki jakie Twój organizm potrzebuj do optymalnej funkcjonowania. 

  • Jadłospisy opierają się na sezonowych warzywach i owocach oraz bazują na produktach łatwo dostępnych

  • Przykładowy dzień diety do pobrania tutaj
    Dieta standard – wiosna – 1700 kcal