Białko roślinne – dlaczego warto je spożywać?
with Brak komentarzy

Trend eliminacji mięsa z diety jest obecnie coraz bardziej powszechny, również w Polsce. A jak się do tego mają warzywa strączkowe?

Cebula – właściwości odżywcze i zdrowotne
with Brak komentarzy

Czy wiedziałeś, że cebula ma działanie przeciwkrzepliwe, a także neutralizuje szkodliwe skutki spożywania tłustych potraw? Te, jak i wiele innych ciekawostek znajdziesz w tym artykule

5 skutecznych wskazówek: jak mieć płaski brzuch przy pracy siedzącej?
with Brak komentarzy

Zastanawiasz się w jaki sposób mieć płaski brzuch? Odkryj sekrety poparte na wieloletnich obserwacjach z gabinetu dietetyka.

Białko w diecie wegetariańskiej – obiady bez mięsa dla kobiet zapracowanych
with Brak komentarzy

Czy można dostarczyć odpowiednią ilość białka nie jedząc mięsa? Oczywiście. W tym artykule znajdziesz porady jak to zrobić.

Wpływ żywienia na stan zdrowia
with Brak komentarzy

To co jemy wpływa na to jacy jesteśmy. Ile jest w tym prawdy? I czy żywienie ma aż tak duży wpływ na stan zdrowia?

Dlaczego warto jeść awokado?
with Brak komentarzy

Awokado to modny owoc, stosowany obecnie w wielu potrawach. Czy to tylko moda, czy naprawdę warto jeść awokado?

Kluczowe kryteria rozpoznania cukrzycy wg PTD Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego
with Brak komentarzy

Nowe kryteria rozpoznania cukrzycy wg. Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego z 2019.

Jak wybierać suplementy diety?
with Brak komentarzy

Czym się kierować przy wyborze suplementów diety? Kiedy warto je stosować? Jak wybrać najlepszy suplement diety dla siebie?

Dieta dla zapracowanych
with Brak komentarzy

Jak nie przytyć mając pracę siedzącą? Jaka dieta jest odpowiednia dla osób zapracowanych, które nie mają czasu na aktywność fizyczną na co dzień? Tego dowiesz się w tym artykule.

Wzmacnianie odporności – trzy podstawowe filary
with Brak komentarzy

Czy wiedziałeś, że nie tylko dieta ma wpływ na odporność organizmu? Dowiedz się co jeszcze wspomaga pracę układu odpornościowego.

1 2 3